הרכב קבלת פנים

להקת אוברטון – במופע לקבלות פנים

מוסיקה טובה היא המרכיב החשוב ביותר לאירוע מוצלח ושחלק משמעותי בכל אירוע הוא השלב ההתחלתי של קבלת הפנים.

כ-15-20 אחוז בממוצע מזמן כל אירוע מתחיל בקוקטייל פארטי, בקבלת הפנים, זהו זמן חשוב במכלול אירוע, שלרוב נוטים לשכוח לשים בו דגש מוזיקלי, ומשקעים רק במרכז האירוע.

שלב קבלת הפנים- הקוקטייל פארטי, זהו חלק בעל השפעה משמעותית על המשך האירוע- הרושם הראשוני, האווירה, האנרגיה והזרימה שתיווצר בשלב קבלת הפנים ייצרו עבור האורחים שלכם אווירה אלגנטית, נעימה ושמחה של מוזיקה חיה קלילה ומשובחת כבר בתחילתו של האירוע, ויקנו לארוע תוכן מוזיקלי שובה לב והמון זוהר, האורחים ידעו שזהו ארוע מושקע וארוע שניחן בו השקעה עד הפרט הקטן עבור המוזמנים. 

הדיגי' הטוב בעולם- לא יכול לעולם לייצר את האיכות והקסם שיש בלהקה במופע חי שמתמזג עם האווירה בקבלת הפנים, מופע עם הלהקה בקבלת הפנים מקנה המון קסם ויוקרתיות לתחילת האירוע, ותייצר אנרגיה חיובית מדביקה להמשך האירוע ולשיאים שיבואו ברחבת הריקודים בהמשך הערב.

אוברטון מציעה תוכן איכותי לקבלות פנים עבור כל סוג של אירוע, לפי התאמה אישית ובחירת סגנון מוזיקלי שמתאים את עצמו באופן אישי לקהל באירוע שלכם, ולפי האווירה שתרצו לשדר במהלך האירוע. ללהקת האירועים- הרכב קבלת הפנים קיים רפרטואר ענק ורחב של מאות שירים הניתנים לבחירתכם בהגשה משתלבת שמרגישה את הדופק המוזיקלי בקבלת פנים, כך שההופעה מורכבת מקלאסיקות ושירים מודרניים בעברית ולעוזית, שירים שכולם מכירים ואוהבים.

מופע להקת אוברטון בקבלת פנים יכול לקבל אופי יותר אווירתי בשילובי בבלדות נעימות וקלאסיקות ובעיבודים ייחודים שמשתלבים באווירת הקוקטייל פארטי.

מופע הקבלת פנים יכול לקבל אף פורמט מופע קצת יותר קצבי, מופע קבלת פנים עם גרוב קליל של סוכריות מוזיקליות בלייב, שיגרו את דמיונם של האורחים על המשך הארוע, מוזיקה שמשדרת על אנרגיה חיננית, כשהשמפנייה ביד והרגלים זזות בקלילות מעצמן תוך כדי.

תגידו לנו את אופי המופע בקבלת פנים שאתם מחפשים ואנחנו נבוא עם הניסיון שלנו, להגשים זאת.

עם המוזיקה הטובה, בא התיאבון.

 

 

 OVERTONE- A PASSION FOR LIVE MUSIC

להקה לקבלת פנים

מתכננים לעשות אירוע בקרוב ורוצים לקחת אותו כמה צעדים קדימה? אם כך, להקה לקבלת פנים זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי שתוותרו עליהם. אין זה משנה אם מדובר באירוע פרטי קטן כמו חתונה מצומצמת או שמא מדובר באירוע עסקי גדול ורב-משתתפים. מה שבטוח הוא שאם אתם מחפשים להקה טובה, הכתובת היא להקת אוברטון, אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר מיוחדת במינה?

להקה לקבלת פנים בחתונה

אירוע החתונה שלכם מתקרב ואתם תוהים איך תוכלו להפוך אותו לייחודי? מעוניינים שיזכרו את האירוע שלכם? אם כך, כדאי לדעת שאם תשלבו בחגיגה שלכם להקה לקבלת פנים, בפירוש תהיה לכך השפעה טובה על האירוע. יש לכך מספר יתרונות, כמו לדוגמא:

  • הלהקה הופכת את קבלת הפנים לעוד יותר חמימה ונעימה.
  • הלהקה יוצרת אווירה ומוסיפה נופח מעניין לאירוע.
  • מוזיקה תמיד משפיעה על האופן שבו אנשים זוכרים אירועים ולכן שווה להשקיע בהזמנת להקה מקצועית.

זה לא משנה איזה סגנון של מוזיקה אתם רוצים שהלהקה תנגן עבורכם ועבור האורחים שלכם, כי בכל מקרה זו הולכת להיות הצלחה מסחררת, אז למה לחשוב פעמיים? האורחים שלכם, שיגיעו לקבלת הפנים, ייהנו לא רק מכוס יין וממתאבן קטן אלא גם מהמוזיקה הנכונה, החיה שמתנגנת לה ברקע.

להקה מנוסה ומקצועית

הדילמה האמתית שיש לכם היום היא: לאיזו להקה לקבלת פנים כדאי לכם לפנות? מבולבלים כי שמעתם שיש לא מעט להקות כאלה? אם כך, כדאי שתדעו: להקת אוברטון היא הבחירה הנכונה! הלהקה יכולה להרגיע לאירוע שלכם עם הרכב של בין 5-8 מוזיקאים מוכשרים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה נהדרת. חברי הלהקה מנוסים ומגיעים עם רפרטואר של לא פחות מ-550 להיטים ישראלים ומהעולם כולו, כך שתוכלו לבחור כל סגנון מוזיקלי עבור האירוע המרגש שלכם. התקשרו עוד היום לקבלת הצעת מחיר נהדרת ותראו שאת החתונה שלכם אי אפשר יהיה לשכוח!

 

 

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support