מופעי קבלת פנים וקוקטייל פארטי

להקה לקבלת פנים – מופעי קבלת פנים | קוקטייל פארטי | הרכב קבלת פנים |

רוצים את הפתיחה המושלמת לכל אירוע? מחפשים משהו משודרג לפתיחת האירוע? משהו קסום? עם אוברטון זה אירוע שלם.

בתחילת כל אירוע הקוקטייל פארטי מתחיל, נכנסים האורחים, מוגשות מנות ראשונות, מוזגים את השמפניה הצוננת וההתרגשות בשיאה. הסוד לאירוע מוצלח טמון בדגש על הפרטים הקטנים.

אוברטון מעניקה במיוחד עבורכם מופע קבלת פנים ייחודי, מופע קלאסי ומרגש לאירועים השונים.

המופע כולל רפרטואר מגוון, שילוב מנצח של מוסיקה חיה וקלאסית לתחילת האירוע ומגוון קלאסיקות לועזיות ועבריות בהגשה מלטפת וייחודית. ללהקת אוברטון, מגוון רחב של שירים נעימים ומרגשים בעיבודים מלטפים שינעימו בהנאה רבה את קבלת הפנים.

ביחד אתכם אנחנו נבחר את השירים שאתם תרצו לשמוע בשלביו הראשונים של האירוע.

מופע קבלת פנים מאת להקת אוברטון

הינה מופע יצירתי, דינמי, מופע ייחודי בפני עצמו שנע בין מחוזות מוסיקליים שונים ומגוונים בהתאם לבחירותיכם והעדפותיכם. האורחים יבחינו מיד שזהו אינו דיסק שמתנגן ברקע ויחד עם זאת הלהקה יודעת מצד אחד להישאר באווירת הרקע, ומצד שני למשוך את תשומת־ליבם של האורחים בליווי מוסיקלי מרגש ונעים בשלבים הרגועים והאינטימיים של האירוע. במידת הצורך, מופע קבלת הפנים מתקיים באזור נפרד מאזור האירוע המרכזי ועם ציוד תואם למופע קבלת פנים.

*ניתן גם לשלב בזמן הפסקות האוכל למופע אווירתי שמענג ומפלפל את זמן הארוחה במגוון המוסיקלי הרחב של להקת אוברטון, ניתן למצוא להיטים קלאסיים מכל הזמנים בעיבודים הייחודיים ללהקה, הן בגרסאות מקור והן בשילובי מקצב בוסה־נובה רומנטיים, צ'יל־אאוט מלטף, קצת ג'אז כשצריך לרגש ובלוז כדי לחספס.

במופע קבלת הפנים תוכלו לפגוש את הביצועים שלנו ללהקת הביטלס, אבבא, בלדות מרגשות מכל הזמנים, להיטים קלאסיים משנות ה־70', ה־80', ה־90' ואף עכשוויים, יחד עם עידן רייכל, שלמה ארצי, מוש בן ארי, כוורת ועוד. סוד הקסם הגדול הנוסף של אוברטון במופעי קבלת הפנים, גם בביצוע שירים קצביים ועיבודם לבלדות "אַנְפְּלָגְד" אינטימיות ומותאמות לקבלת פנים.

מופע קבלת הפנים של אוברטון הוא הפתיחה האידאלית לאירוע מושלם ובלתי־נשכח. האווירה בתחילת כל אירוע ובמהלכו מכתיבה את פני האירוע כולו, והאורחים ירגישו בהבדל מהרגע הראשון, וידעו שזהו אירוע מושקע וכי חשבו ותכננו אותו ברמה הגבוהה ביותר, כי עם להקת אוברטון, האורחים יבינו מיד שהיה חשוב לכם מהם וייהנו מחוויה מוסיקלית נעימה, רגועה ובלתי נשכחת ואתם תקצרו את השבחים על פתיחה מצוינת לאירוע ולמהלכו.

אוברטון להקת אירועים

ההרכב שחיפשתם למופע קבלת פנים, מתמחים במופעי קבלת פנים ולאונג' באירועי קוקטייל פארטי, השקות, ירידים וכנסים.

להקת אוברטון עושה את ההבדל מכל אירוע אחר, אירוע איכותי עם הניסיון שמשאיר זיכרון מתוק ובלתי־ נשכח.

 

 

!OVERTONE- A PASSION FOR LIVE MUSIC

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support