מופעי רחבת ריקודים לאירועים פרטיים ומסיבות חברה וארגונים

אוברטון- מופעי רחבת ריקודים לאירועים פרטיים ומסיבות חברה וארגונים

כשמדברים על זה שהמוסיקה באירוע קובעת את האיכות שלו, מדברים בעיקר על המוסיקה ברחבת הריקודים.

וכשיש להקת אירועים באירוע- מתכוונים ומדברים על מי מנגן את המוסיקה, על הנראות, איכות המופע והשואו, הסאונד, קריאת הקהל, שילוב השירים והסגנונות, מש-אפים מוזיקליים ומעל הכול, מדברים על אנרגייה בימתית כובשת שמחברת את כל האורחים והמוזמנים אל רחבת הריקודים.

אוברטון היא להקת האירועים המובילה בתחום מסיבות רחבת הריקודים כיום בארץ, להקה אשר משמחת אנשים ברחבות ריקודים מעל ל- 10 שנים עם ניסיון על הבמה של מאות על מאות של אירועים קסומים ובלתי נשכחים, במופעי רחבת ריקודים אשר מקפיצים וכובשים את כולם- מקהל צעירים ועד למבוגרים הצעירים בנפשם הדבוקים יחדיו ברחבת הריקודים. רק מלהציץ בלשונית לקוחותינו באתר, תוכלו להבין את הניסיון והמוניטין של הלהקה.

ללהקת האירועים אוברטון קיים רפרטואר רחב המנוגן בלייב כמוזיקה חיה בארוע, רפרטואר עצום שמתעדכן ומתכתב כל הזמן עם להיטי התקופה ולהיטים עולמים מכל הזמנים שמקבלים עיבוד חדש ומקפיץ לרחבת הריקודים. רפרטואר להיטים מוזיקלי המכיל מעל ל -550 שירים ממסגרות מוזיקליות רבות שניתן לשלבן בהתאמה לארוע שלכם, הלהיטים הגדולים והחמים ביותר ומכל הסגנונות והמסגרות המוזיקליות, הן בעברית והן באנגלית ואף לטיני.

מ: להיטי הדאנסים ופופ עכשווי הכי חם ומוכר שיש, קלאסיקות מכל הזמנים בעיבודים סוחפים לרחבת הריקודים, פופ ים תיכוני עכשווי ומקפיץ שמפלפל ומקפיץ כל רחבה, להיטי רוקנרול ואולדיז שמרימים כל מסיבה- פשוט הכול מהכול, תגידו לנו מי הקהל שלכם ומה אתם חולמים שננגן ונבצע, ואנחנו נעשה לכם את מסיבת רחבת הריקודים המושלמת עם הניסיון העצום שלנו.

ללהקת האירועים אוברטון אין רשימת שירים קבועה לכל האירועים, דבר היכול לקבע את סגנון המוסיקה באירוע גם אם הקהל יוצא מהמסגרת שנקבעה. מי שמכתיב את הטון וקובע את סגנון המוסיקה שהלהקה תנגן הם האווירה והקהל. בשל עומק הרפרטואר העשיר והמקיף שלנו, נוכל לייצר הופעה ומסיבת רחבת ריקודים עם הלהקה שקוראת את הקהל ואת הדופק המוזיקלי הדינאמי של רחבת הריקודים, אך בהתאם לבחירות והמסגרות המוזיקליות שלכם שמתאימות לקהל האורחים והמוזמנים שלכם.

אוברטון מתמחה בשילוב שירים, התאמת סגנונות לפי טעם הקהל, עיבודים חדשים וייחודיים ללהקה, שמותאמים מוזיקלית אל רחבת ריקודים ומש אפים באותו אירוע, ולפי האנשים שרוקדים ברחבת הריקודים ובהתאם לבחירותיכם והעדפותיכם למסגרת המוזיקלית הרצויה והמבוקשת מתוך הרפרטואר הרחב של הלהקה.

אוברטון הינה להקת האירועים המושלמת לרחבת הריקודים, מתאימה את הנראות, ההפקה הבימתית, הפרזנטטיביות והתלבושות על הבמה לפי סגנון האירוע ובכך יוצרת עוצמה וויזואלית והפקתית מוזיקלית שמדגישה את הייחודיות של האירוע ברחבת הריקודים.

הזמרים והנגנים של אוברטון מעבר לקסם האישי והכריזמה הבימתית, הם מוסיקאים מוכשרים ומוכרים בתעשייה כאמנים בעלי שם, רובם אף בעלי תעודות מוסיקה ממוסדות מוכרים בארץ ומתמחים במגוון רחב של סגנונות בימתיים במופעי מוזיקה לאירועים ומסיבות.

הזמרים והנגנים של להקת האירועים אוברטון אוהבים לנגן, לשיר ולהופיע והכי אוהבים לראות את החיוכים, את הקהל הרוקד ואת השילובים המעניינים של האנשים שמתחברים ורוקדים ברחבת הריקודים.

בנוסף למופעי הלהקה כחלק מפתרון מוזיקלי מלא לאורך הארוע או המסיבה, ניתן ואנו משלבים באירוע עמנו על הבמה, דיג'יי אמן עם תקליטייה עשירה ומלאה מבית אוברטון מיוזיק, אשר יתכתב עם קו הלהקה והמסגרות המוזיקליות המבוקשות שלכם, לאחר מופעי הלהקה שהקפיצה את כולם ברחבת הריקודים וימשיך את המסיבה אל תוך הלילה ועד תומה ואנחנו לא נפיסק את המסיבה או האירוע- עד אחרון האנשים.

מוזמנים לצפות בנו וברפרטואר הרחב כעת בעמוד הוידאו מאירועים של האתר. 

https://overtonemusic.co.il/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95/

  !OVERTONE- ALL YOU NEED IS LIVE 

 

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support