מופע להיטי הקסם והקצב משנות ה-'50-'60 בעיבוד עדכני לרחבת הריקודים.

להקת אוברטון- מופע הווינטג' – הנוסטלגיה של להיטי העל משנות ה-'50-'60 אשר קמים לתחייה בעיבוד עדכני ומודרני במופע מסיבה לרחבת הריקודים.

איזה כייף להיזכר בלהיטי שירי האולדיז והקצב האהובים משנות ה-'50-'60, לפעמים שנתקלים בשיר שמתנגן מאותה תקופה והגוף לא יכול לעצור את עצמו ואתם מתחילים לפזז ולרקוד לצלילי הטוויסט והרוקנרול הממכרים של התקופה.

להקת אוברטון לוקחת אתכם למסע במנהרת הזמן, כשהטלוויזיה והתמונות היו בשחור ולבן, אך הצלילים והמוסיקה מילאו את האנשים בצבעוניות שלא תישכח והכתיבו סגנונות מוסיקה שיישארו בליבנו לעד ושמהווים השראה לאלפי מוסיקאים ואומנים שבאו אחריהם.

בהתחייבותנו, גם הצעירים ברוחם וגם המבוגרים הצעירים ברוחם בקהל, נשאבים ונסחפים ביחד למול האנרגיה הבימתית הפורצת של הלהקה, אשר תדביק ותרקיד את כולם יחדיו ברחבת הריקודים, כאילו מעולם לא נוצרה המוזיקה האלקטרונית.

אוברטון משחזרת את הקסם שהביאה לנו אותה תקופה, ומעלה את הזיכרונות היפים עם אותה מוסיקה נהדרת, לוקחת את הזמרים והלהקות האהובים ביותר- אלביס, הביטלס, אריתה פרנקלין, גר'י לי לואיס, פול אנקה, ניל סדקה, הצלליות, פרנק סינטרה ועוד שלל רחב של להיטי וכוכבי התקופה, ונותנת להם כבוד במופע וינטג' של להיטי האולדיז, שמחייה מחדש את שנות ה-'50-'60 בעיבודים עדכניים לרחבת הריקודים, בסגנונות האהובים- טוויסט, סווינג, רוקנרול, מוסיקת נשמה ופופ קלאסי עם תלבושות וחליפות מודרניות אך ברוח התקופה.

למרות שמדובר על שירים משנות ה-'50-'60, מופע האולדיז של להקת אוברטון מתאים לכל הגילאים, משום שהלהקה מביאה את הקסם והאנרגיה של הלהיטים הגדולים והאהובים אל הבמה ובעיבודים חדשניים ועדכנים לשנת 2017. כך, שלראות את קהל הצעירים רוקדים עם קהל המבוגרים, באותה רחבת ריקודים, טוויסט מוזיקלי שמדביק את כולם, זה לא משהו חריג, אלא נפוץ מאד לראות מן הצד במופע האולדיז להיטי שנות ה-'50-'60, בביצוע להקת אוברטון.

אנחנו מזמינים אתכם לבוא לראות את להקת אוברטון מביאה עמה קסם בימתי, חום ותמימות של התקופה היפה של שנות ה-'50-'60, בשילוב העוצמה והאנרגיות הייחודיים ללהקה, במופע סוחף ומהנה עם כל השירים האהובים שכולם נהנים לשמוע ולרקוד לצלילם, כל להיטי הזהב והקצב הגדולים ביותר בפורמט מקפיץ למסיבת ריקודים, להיטי הנוסטלגיה, הסוחפים והמרגשים של עשורי המוזיקה שעצבו את תרבות המוזיקה העולמית עד היום.

המופע מתאים לאירועים מכל הסוגים, לועדי עובדים חבורת וארגונים, פסטיבלים ומופעי חוצות בישובים ורשויות והן למופעי ישיבת תיאטרון

מוזמנים לצפות בסרטון טעימה מן המופע:

 

יש לנו אף מופע מחווה ייחודי ומרגש ללהקת הקצב הגדולה בכל הזמנים:

 THE BEATLES

להקת "אוברטון" – להקת קאברים המובילה בישראל כלהקת אירועים ולהקת קאברים למופעים ואירועים בלתי נשכחים. במופע המחווה ללהקת הקצב הגדולה בהיסטוריה,מחווה – הומאז' ייחודי ומרגש ללהקת העל הבריטית הגדולה בכל הזמנים, להקת הביטלס.

המופע הינו מופע מחווה סוחף, מלא וקסום לכל שירי הביטלס מכל התקופות. מן הבלדות הגדולות ועד לשירי הרוק'נרול השמחים האנרגטיים של הביטלס, שאף אחד לא יכול להישאר אדיש אליהם בקהל. רפרטואר עשיר ומגוון מכל התקופות של הביטלס, ועם הלהיטים הגדולים והמופלאים ביותר שמוזיקת הביטלס יכולה להציע.

המופע הינו מסע מרגש, קלאסי וקסום, בו חברי ההרכב מנגנים על הכלים שהשתמשו בהן חברי להקת הביטלס והלבוש הקלאסי תואם את רוח החיפושיות, כך שחוויה ויזואלית מובטחת אף היא, כמובן שעם כל אותם להיטים שמלווים אותנו כבר יותר מ-5 עשורים!

זהו מופע מחווה צבעוני, שמח, מרגש ואנרגטי שיעניק לכם חוויה של ערב בלתי נשכח עם מופע קלאסי בלתי נשכח בלהיטים הגדולים והמרגשים של הביטלס. המופע כבר בוצע בהצלחה למעלה מ-300 הופעות בלתי נשכחות ברחבי הארץ, ואת הניסיון הזה אתם, תרגישו ותשמעו במופע של כמעט שעתיים של שכרון חושים מוזיקלי.

מופע שבוצע בפסטיבלים שונים ברחבי הארץ, באירועי חוצות ענק, אירועים פרטים, אירועי חברות, היכלי תרבות ואודיטוריומים.

זהו מופע מהנה, מצליח שמעורר גלים בכל רחבי הארץ, ויכול להגיע אליכם לערב קסום במיוחד… ומקווים שעבדתם על ריקוד הטוויסט.

המופע מתאים לאירועים מכל הסוגים, לוועדי עובדים חברות וארגונים, פסטיבלים ומופעי חוצות בישובים ורשויות והן למופעי ישיבת תיאטרון.

מוזמנים לצפות בסרטון המופע: 

 באתר הנושא הייחודי אודות מופע המחווה לביטלס של להקת אוברטון: נמצא בתחתית העמוד בחלק "ניווט באתר" ולהקליק על לשונית "ביטלס"

https://overtonemusic.co.il/beatles/

 

  OVERTONE- ALL YOU NEED IS LIVE

קידום באינטרנט קידום באינטרנט
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support